Skip to content

Kiepski dzień

January 27, 2013

Dzisiaj miałem bardzo kiepski dzień 😦 Poszedłem po południu do sklepu w którym zawsze kupuje sobie odżywki na kolejny tydzień a tu zamknięte 😦 No to pięknie,pomyślałem sobie. I co ja teraz zrobię…

Musiałem jechać pół miasta do innego sklepu, który na szczęście  był otwarty, straciłem na to 1,5 godziny a na miejscu sie okazało, że akurat skończyło się odżywki o smaku bananowym, czyli moim ulubionym 😦 Dawno nie miałem takiego pecha…

From → Odżywki

Leave a Comment

Leave a Reply

